屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, August 03, 2010

葉聲

每當工作到心煩氣躁,身邊又有啲廢柴發出好多令人不安笑聲嘅時候,我都會選擇戴上耳機聼音樂、廣播或者聼歌。但喺最近啲廢柴好似變本加厲,愈講愈大聲,愈笑愈令人感到不安同煩擾。

嘗試用盡一切有可能嘅辦法去克服呢啲噪音,務求能夠令到自己可以專心工作,不過結果都喺冇用。音樂太過柔和,根本就冇可能掩蓋到啲滋擾嘅喪笑聲。聼電台廣播節目仲衰,DJ猛係度講嘢再加上外來啲嘈雜聲,效果只會更死。聼歌又覺得好煩,聼呢首唔喺,聼嗰首又唔喺,總之就覺得渾身好煩躁,好唔自在好想閙人。

喺我的音樂庫裏面來回點嚟點去,最後隨便咁點擊咗佢其中一個專輯。耳邊傳來熟悉嘅旋律,始終都喺佢嘅歌聲能夠對我產生化學作用,將煩躁不安嘅心情平復落嚟,完全墮入歌曲嘅意境中。睇嚟都好難戒掉呢20幾年嚟嘅毒素,注定呢一世都要面對呢段永遠化唔開嘅葉緣。

8 comments:

  1. 註定嘅!冥冥中總有對的歌手。

    最舒服同有共鳴感,都會喺佢!

    ReplyDelete
  2. 最好最直接最有效嘅方法, 就係喺佢隻杯落毒, 毒啞佢!! 以後就耳根清靜啦.. 哇卡卡卡卡卡~~ :D

    ReplyDelete
  3. 哇!咁劲?!你啲真系葉痴。
    葉痴接下葉緣,今世都怕要行葉运。

    心静就么噪音都冇,施主。

    ReplyDelete
  4. 森林:贊成!種下嘅葉緣太深了,永遠都解唔開。

    ReplyDelete
  5. [SK]:最幣唔只一條蛋散喺咁啊,個個蛋散都落毒咁我咪好唔得閑,自找苦吃?

    ReplyDelete
  6. 沈伊:葉痴唔至我一個,可能喺前生種下嘅葉緣,今生都注定要還嘅葉債。

    當你四周圍都圍繞著噪音半個鐘或以上嘅時候,幾靜嘅都會被擾亂,畢竟我只有一顆凡心。阿彌陀佛。

    ReplyDelete
  7. 奸人当道,我们只能说声 :唉!

    如果杀人没罪,一定毒死他们。

    ReplyDelete
  8. 单身汉:唔一定要你親自落手,呢個世界有樣叫嫁禍架嘛。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。