屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, March 29, 2010

拜山

每年到咗呢嗰日子,都會長途跋涉返屋企爬山,今年亦唔例外。聼過好多朋友講,屋企一路嚟都冇呢嗰環節,所以對呢日亦冇乜特別感覺。由細到大因爲老豆嘅堅持,我哋每年都要出席; 就算幾咁唔得閑,幾咁唔願意,都唔可以有藉口。

我唔會喺度評論,究竟呢一切行爲背後會有啲乜意義; 心裏面只係知道,呢嗰環節我一定唔會斷,直到我行唔到去爲止。

今年值得慶幸嘅喺,將唔會爬咁多頭山,剩低一個姐。移民到xx山莊之後,我哋可以改為室内冷氣進行拜祭儀式,唔洗汗流浹背咁辛苦,時間無形中亦縮短咗。感覺將會喺點,留返拜山先講啦!

10 comments:

  1. 我就話簡簡單單, 快快脆脆最好囉, 係咪??

    ReplyDelete
  2. 咁都要等佢哋食飽先走嘅,有啲程序始終保留好啲。

    ReplyDelete
  3. 上个星期的扫墓,热到飞起,还好这个星期的不必晒还有冷气设备。

    ReplyDelete
  4. 单身汉:為甚麽分開兩個星期掃墓?

    ReplyDelete
  5. fufu:清明時節雨紛紛,路上行人欲斷魂。借問酒家何處有,牧童遙指杏花村。

    ReplyDelete
  6. “聼過好多朋友講”,我加入。

    ReplyDelete
  7. 森林:不過...你我遲早都會"退出"。

    ReplyDelete
  8. 這個週末輪到我回家郷掃墓。

    雖然傅統的坆墓掃墓的時候,很複雑,但這是唯一能為先人作的事。室内冷氣的少了清理,也少了緬懐先人的情意。

    ReplyDelete
  9. LeMontEA:事先聲明,我沒意要詛咒。

    當你有越來越多山頭要爬的時候,你就會對你以上寫的有所改變了。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。