屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, March 12, 2010

一個系列

從葡萄成熟時、人車誌、裙下之臣、沙龍、至到最新派台歌陀飛輪,講盡時下每一個男人,係去到某一個年紀或者某個階段之後,都會擁有過嘅嘢。

葡萄成熟時=紅酒
人車誌=汽車
裙下之臣=女人
沙龍=相機
陀飛輪=手錶

當你好努力去擁有曬以上呢五樣嘢之後,卻因爲佢哋而令你失去一啲嘢而搞到自己好唔開心。呢一切庸人自擾嘅舉動,就係人生嘅奧妙。

係時候反省諗清楚,究竟每日工作咗咁多嗰小時,買到咁貴嘅錶,但係其實喺咪真係嘥咗啲時間呢?買到嗰手錶,失去咗時間,喺咪你人生嘅目標?你嘅人生係想要啲乜嘢呢?

9 comments:

  1. 有得必有失,邊樣重要,自己衡量。

    “要擁有必先懂得失去怎接受” - 出處:eason富士山下

    ReplyDelete
  2. 森林:要擁有必先懂得失去怎接受!講得太好了,我buy!

    ReplyDelete
  3. 我時不時都講呢句啦!哈!

    ReplyDelete
  4. 森林 :呢句嘢確實好貼切

    ReplyDelete
  5. 好似都係阿黃歪文填嘅詞喎係嘛??

    ReplyDelete
  6. 谁会珍惜当你还拥有。

    某种东西,不是你得就别再勉强 。。。

    ReplyDelete
  7. 為了爭取﹐什麼都不擇手段﹐到後來都得不到開心﹗﹗

    ReplyDelete
  8. [SK]:冇錯,一系列好有意思嘅作品。

    单身汉:講就容易,做就困難。

    ReplyDelete
  9. 垃圾魚-stacey :爭返嚟嘅嘢,我唔稀罕。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。