屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, March 09, 2010

花樣年華

曾經為之瘋狂嘅一部電影,導演將佢拍得份外凄美浪漫。每日落樓買面擦身而過嘅情景,周慕雲同蘇麗珍第一次約會食西餐,曼玉一幕一件嘅高貴旗袍,潘迪華姐姐嘅包租婆,套戲嘅配樂,仲有裏面好多好多精彩對白,直到依家都唔會忘記。

那些消逝了的歲月,仿佛隔著一塊,積著灰塵的玻璃,看的到,抓不著。他一直在懷念著過去的一切;如果他能衝破那塊積著灰塵的玻璃,他會走回早已消逝的歲月。





8 comments:

  1. 没看这套戏. 看来你也是性情中人哦.

    ReplyDelete
  2. 懷念著過去,因當時太入迷,永遠難以替代。。。

    ReplyDelete
  3. 我好似冇睇過.. eerrr, 又好似有, 好似係睇過幾幕, 然後就轉台咗, 哈哈!! :D

    ReplyDelete
  4. 单身汉:哈,我有好多面,好難捉摸。

    ReplyDelete
  5. 森林:人嘅記憶好奇妙,開心同唔開心嘅回憶統統都儲存。

    ReplyDelete
  6. [SK]:呢齣戲唔喺好多人中意睇,一般都會覺得好悶。不過我卻受到導演要帶出嘅訊息,曼玉同偉仔演得出神入化。

    ReplyDelete
  7. 這出戏﹐我沒看過﹐聽朋友說好難捉摸。。。要看兩三次才明白﹐所以我就放棄了。。

    ReplyDelete
  8. 垃圾魚-stacey:有咁難明咩?比起阿飛同東邪,花樣直接很多囖。不過如果你是那種一邊看戲,一邊做其他事情的人,那就別看了,肯定你不會覺得好看。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。