屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, March 11, 2010

馬不停蹄

終于完成一個課程,跟住落嚟又要迎接下一個挑戰,繼續埋頭苦幹。人生就喺如此,一浪接一浪,永無止境,永無邊際。呢種生活模式,你可以當做有上進心,有抱負、有目標;但喺長此落去,都會有筋疲力竭,精盡人亡嘅一日。

人生總有許多巧合,兩條平行線也可能會有交匯的一天。當你攰嘅時候,不妨停落嚟歇一歇,你可能會發現一切完全唔一樣。

8 comments:

  1. 停落嚟歇一歇,講得好!

    去完MI concert,我就要去曼谷啦!

    你又幾時會出走?

    ReplyDelete
  2. 有的人是為了増加自己的知識而進修。

    其實,又上班又上課,還有面對其他的圧力,如考試,眞的很累。要堅持不容易,少点毅力都不行。

    当完成一個課程,会有種苦尽甘来的感覺。

    加油!

    ReplyDelete
  3. 人生本來就有起起跌跌, 有高峰有低谷, 學你話齋, 適當嘅時候應該好好休息, 咁先能夠有衝勁去完成呢個人生長跑..

    ReplyDelete
  4. 森林:你就好啦,又有得去玩。我四月中才可以飛。

    ReplyDelete
  5. LeMontEA :你講緊你自己啊?哈哈

    ReplyDelete
  6. [SK] :其實我覺得好攰,唔想咁落去。不過又要向現實低頭。

    ReplyDelete
  7. 你就好啦,静静鸡4月份又飞了,我今年可能没着落了。。。。

    ReplyDelete
  8. 单身汉:都仲有成個月,有排。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。