屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, March 25, 2010

風之花

聽到呢首歌,即刻就會諗起Do姐嘅版本。單係嗰段獨白就夠曬絕,沙漠都出埋嚟!表姐,你好嘢!



Windflowers, my father told me not to go near them.

He said he feared them always,and he told me that they carried him away.

Windflowers, Beautiful windflowers I couldn't wait to touch them, to smell them I held them closely.

And now I cannot break away.

Their sweet bouquet disappears like the vapor in the desert.

So take a warning, son.

Windflowers, Ancient windflowers.

Their beauty captures every young dreamer who lingers near them.

But ancient windflowers, I love you.

8 comments:

  1. 哈哈, 等我仲以為咩係風之花.. 搞笑囉阿表姐佢, 係抵佢封個金像獎影后嘅!!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. [SK]:哈哈,我中意佢嗰句沙漠同A W A Y...笑到我肚痛。

    ReplyDelete
  4. 单身汉:嘩,大佬,你又考我眼力!

    ReplyDelete
  5. 公司电脑有问题, SORRY。
    你该不是去沙尘滚滚的国家旅游吧?

    ReplyDelete
  6. 单身汉:難道你忘記之前我嘅十大唔想去嘅國家?沙塵滾滾嗰度係榜首,點會揀去啊!

    ReplyDelete
  7. 那你四月份的目的地是。。。?

    ReplyDelete
  8. 单身汉:去十大嚮往去嘅國家之一囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。