屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, March 10, 2010

痛愛

頸肩痛、腰背痛、關節痛、心絞痛、神經痛、腰腿痛、耳朵痛,屁股痛、鼻竇痛、痔瘡痛、乳房痛、手腳痛、肌肉痛、喉嚨痛、眼晴痛、風濕痛、髕腱痛、前膝痛、膝蓋痛、睪丸痛、頭痛、胃痛、肚痛、牙痛、心痛、經痛、仲有就喺 - 男人最痛。

以上咁多種痛,你中咗幾多種痛?

願佛祖保佑你我,遠離疼痛。

11 comments:

  1. 拿買都中咗兩、三件!哈

    ReplyDelete
  2. 花罗汉:願佛祖保佑你,祝你好運囖!

    ReplyDelete
  3. 我中兩個﹐頭痛﹐肚痛。。。而已﹗﹗﹗

    ReplyDelete
  4. 真系闲闲地都3,4件wor

    ReplyDelete
  5. 垃圾魚-stacey:頭痛、肚痛可大可小,保重身體。

    feiyifan: 唔好輕視呢啲小痛,要正視佢到唔痛為止。

    ReplyDelete
  6. 如果一件都不中,那不是人。

    ReplyDelete
  7. hahahhaa
    男人有那么多痛吗?
    幸好我还不是男人 lol 我是男孩

    ReplyDelete
  8. 我最怕有胃痛,千其唔好。

    我OT KING,多多少少都會腰背痛,坐得多。

    最慘我嘅耳朵唔會痛,但就喺舊病。

    ReplyDelete
  9. 单身汉 :咁就恭喜你長命百歲囖。

    ReplyDelete
  10. fufu:仲喺咩?我唔信你囖!假惺惺。

    ReplyDelete
  11. 森林:要爭取休息,保重身體。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。