屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, March 19, 2010

丞相肚裡可撐船

雖然明知嗰劇肥嘢有意刁難,全心玩嘢; 就算心理面有幾咁唔舒服、幾咁難頂,幾咁唔服氣,但喺下官知道依然要咧嘴微笑,施展全身功力演埋場戲落去,直到散場為止。

踏出門口嗰一秒,下官對住塊鏡頓時覺得自己確實夠假,假到可以話喺出神入化。冇法啦,要喺宮中生活過得安穩,生存之道首嘅要條件就要識得假。要幾假就有幾假,甚至假到連自己都唔察覺。一旦時機成熟之時,就要即刻抓緊,嚟嗰變臉; 跟住就喺厲行三毒,神不知鬼不覺,將所有眼中釘一一除去。

7 comments:

  1. 道行要深厚,支持你!

    ReplyDelete
  2. 森林 :哈,估唔到你會喺支持嗰個喔。多謝曬。

    ReplyDelete
  3. 海公公果然係道行深功力夠, 可以喺呢個你虞我詐嘅宮中生存, 確實係少啲戒備都唔得架.. 佩服佩服~~

    ReplyDelete
  4. [SK]:都係搵餐晏仔食啫。

    ReplyDelete
  5. 真的假不了,假的真不了,我信你是忠的,我buy 你 !!!

    ReplyDelete
  6. 揾食艰难,即使几假都好,点都要学识啲易容术同马屁功,先至可以喺职场生存喎!嘻嘻~~

    ReplyDelete
  7. 单身汉:你都幾與時並進。多謝支持。

    edward:贊成。人在江湖呀嘛。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。