屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, March 24, 2009

熄燈一個鐘

唔知大家有無留意,呢排空氣污染指數高左,透淡氣都難!剛剛上網登記,響應今年既地球一小時。3月28日晚8點半,熄燈一個鐘,踏出對抗氣候變化的第一步!

唔好去諗乜野作用唔大,隔離o個三姑仲開緊燈打麻雀,街度啲招牌唔熄等。最重要係由自己開始,千祈唔好睇小自己既力量,3月28日晚上8點30分,一齊熄燈一個鐘,對抗氣候變化,支持Earth Hour!






一人一力量,地球一小時

不過熄燈一個鐘,可以做d咩?猶如網友所講提早過中秋?去煲蠟?出街行?BBQ?上牀瞓?又或者熄燈但係開電視,開成套音響加冷氣,睇dvd?真係要認真諗諗正得...

5 comments:

  1. 我虽然支持,但是也怀疑那效果,一大堆的广告(纸张)早已经制作一大堆CO2了。

    最近,什么不用塑料带,还不是大给特给~

    ReplyDelete
  2. 熄燈MV,幾好wo。

    哈!到時如果真係熄燈,我拍底一片漆黑嘅奇景。或者拍下熄燈MV。哈哈哈哈。。。

    ReplyDelete
  3. 潇洒走一回(少俊):別管其他,從自己開始最實際。人家給你可以婉拒嘛,事在人爲。

    森林:好啊,但是黑漆漆能拍到嗎?我的相機肯定沒有效果。

    ReplyDelete
  4. LeMontEA: 静坐一個小時﹐我看有點難囉﹗

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。