屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, March 06, 2009

我心不死



文明完了 日與月墜毀 世界破碎了 這裡一切都毀滅 夷平城市 天崩跟地裂 就算滅盡滅絕 留低只有我心不死

95年蘭西劇場廣播劇,經典中既經典。兩情若是久長時 又岂在朝朝暮暮 他們的情 既似朝露般短暂 又似天地一樣長久 因為爱情是她的信仰 真相是他的堅持。



文字版

2 comments:

  1. 我個人唔聽廣播劇,唔知點解,唔鐘意。

    首歌都唔錯嘅。

    ReplyDelete
  2. 我都好耐無聽﹐在95年下載2009年才開來聽﹗嘻嘻一邊聽一邊工作﹐別有一番滋味。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。