屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, March 23, 2009

宮心計

姑姑肚裏既龍種夭折,已經係鐵一般既事實。放左半個月既病假,也終歸要歸位。意味著下官既假期亦跟著結束喇。一直以來,宮中既差事都係下官一手辦妥; 平日多左個姑姑反而係仲要煩多份,應酬d無聊既問題,擠出僵硬既笑容。冇姑姑既呢段日子,宮裏反而風平浪靜得多,下官亦落得清閒。

因此,下官決定對姑姑今次龍種事件採取只字不提,不聞不問既態度。老實講,下官對姑姑既事真係一d興趣都冇,就當無事發生過,無聲勝有聲。

4 comments:

  1. 睇下姑姑有無領悟到一些人生道理?
    (NICE 左)

    ReplyDelete
  2. 我睇都幾難了,她只會一直執迷不悟下去。

    ReplyDelete
  3. 希望她可以早一點醒過來

    ReplyDelete
  4. fufu: Perhaps! 經一事長一智

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。