屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, November 26, 2008

其實我、我、我

又到左年尾,不停就會聽到阿邊個邊個結婚,當然紅炸彈就一個接一個,源源不斷。唔知道從幾時開始,對呢d所謂既喜宴開始麻木,甚至到左厭倦,根本提唔起興趣去赴宴。

其實我, 真係唔係咁中意一大班人,坐埋一起係度問長問短。問埋d:最近點啊,做緊d咩啊,有女朋友未啊!面試啊,問咁多?
其實我, 真係唔係咁中意卑人點上台唱歌,唱完一次又一次,好似小丑咁餘興大家。乜野年代啦,盂蘭節上歌台啊?
其實我, 真係唔係咁中意卑人評頭論足,由髮型、服裝至到皮鞋都要講,家陣台慶曬行頭咩?
其實我, 真係唔係咁中意係一個噪雜既環境下吃野。台上有台上吵,台下有台下既隊酒。有人話係叫熱閙,但係個人覺得似胡鬧多d囖。

現今d喜宴,已經逐漸變化成為耆英大集會。真正參加喜宴既意義,相信好多人都已經忘記得一乾二淨喇。好似阿莎話齋:唔好再眼金金咁望住我,呢度唔係動物園,無動物表演卑你地睇。

唔該。

7 comments:

  1. 哈哈哈哈
    喜酒我先去过一次甘大把~~

    ReplyDelete
  2. 你開始厭倦面對人群。來吧!朋友
    慢慢咁........
    同我一起,一步一步

    踏入森林,做返一個原始人。

    哈哈

    ReplyDelete
  3. 富富: 遲o下你就知驚喇!哈哈

    花罗汉: 唔係厭倦面對人群,而係厭倦去參加這種千篇一律既所謂喜宴,面對著一大班耆英,講一大堆無聊既説話,然後行出酒樓就乜都忘記曬。

    ReplyDelete
  4. 我兩個月中四次!!!!!
    我。。。。我。。。。
    D野食又無特別!

    ReplyDelete
  5. 森林:有時吃得魚翅多,都想吃下粉絲。

    ReplyDelete
  6. 下个月好多啊~~~我看到很辛苦,很多广东

    ReplyDelete
  7. 潇洒走一回:恭喜你哦!嘻嘻。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。