屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, November 24, 2008

我要結婚啦!

唔好誤會,唔係我自己本人。

不過當我聽到這個喜訊那一刻,真係替你感到幸福。能夠係o甘多人面前高調宣佈自己的終身大事,確實係需要一百零一點自信同埋對方既一百零一點信任。當然,你既o個份勇氣,也將我地所有人感染曬喇。

恭喜你啊,要捉緊幸福,抱緊眼前人哦!

8 comments:

  1. 當然係一位紅人啦,不過唔係李嘉欣喔!嘻嘻

    ReplyDelete
  2. 哈哈~看到题目,我还真以为是你要结婚了,赶快Click进来看。。。

    那我就祝你的朋友,信心十足,幸福美满!!!

    ReplyDelete
  3. Alice Chong: 不是我啦,太多現實的問題在自己身上了,何必害了別人呢?哈哈

    在此代表她向你道謝。

    ReplyDelete
  4. '太多現實的問題在自己身上了,何必害了別人呢?'= 咁我米嘿度害更人?

    就知道要结婚的不是你!是你的话我一定飞过来喝你那杯,但当然你得请我啦!哈哈哈哈....哈.

    ReplyDelete
  5. 沈伊:你o個個係姜太公釣魚,願者上釣。

    如果是我一定邀請你赴宴,只怕你太忙沒時間飛回來囖。

    ReplyDelete
  6. 我灰尽量抽时间的啦!最紧要有贴.:P

    ReplyDelete
  7. 沈伊﹕好似仲言之過早噢﹗

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。