屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, May 13, 2008

宮中慶典日

今日係王太子駕到既大日子,朝中所有文武百官,后宮既宮女,太監,妃子,答應,貴人,就連皇后娘娘都嚴陣以待,悉心安排一切,務求令到太子能夠有個美好既印象,得到太子讚賞,拿番個彩。

至於我宮既姑姑當然係騰曬雞,由朝騰到黑,騰出騰入。一切日常工作都擱置,悉心打扮祈求太子能夠望她一眼。唔知她到時會晤會好似海潮甘跌膊呢?

如妃:「能夠猜到主子既心意唔係乜野大本事,大本事係又能夠令主子唔擦覺,你條命先活得長久﹗」

4 comments:

  1. '騰曬雞,由朝騰到黑,騰出騰入'
    哈哈哈哈哈... !!!!

    ReplyDelete
  2. 沈伊:終于走左啦,不過太子連眼尾都無掃她一眼!

    ReplyDelete
  3. 白费一騰!!!哈!!!!

    ReplyDelete
  4. 沈伊:唯有再接再厲囖。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。