屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, May 09, 2008

痛失

一起生活了二十幾年,歷經過風風雨雨,好野一齊分享。甘多年既感情,三分鐘内一瞬間斷絕,連根拔起,從此各行各路,不拖不欠,恩斷已絕。

講老實,到左今日都係有d唔習慣,孤苦伶仃的感覺認真唔好受。

再見

唔好怪我第一句就同你講再見
因為我真係專程黎同你道別

你唔講嘢 淨係聽我講嘢
嗰陣時個世界好安靜 無而家咁嘈
襯得我特別吱喳 特別開心

我記得同你去睇日落
你會係響我耳仔邊講嘢
你講得好細聲
其實我一啲都聽唔清楚
不過 我好鍾意聽你甘樣同我講嘢

以後再無人甘樣同過我講嘢
因為你話畀我知你要走
忽然間 已經過咗好多年
我無再睇過日落

趁熄滅前 還可一見
蠟成了灰 沾污了我的臉
眾生蔓延 淚海被填
浪漫擱淺 舊歡不變

我記得 你同我去過嘅每一個地方
個啲地方通通留喺我心裡面

我唔會講 我老喇
我只係會講 我喺度太耐
時間耐咗
難免知道人總會慢慢咁將過去淡忘
又會睇住啲嘢無聲無息咁消失

我點解要走?
我先兩日 唔知諗緊乜嘢
無端端走咗去睇日落
個日落就同我記得陪住你睇既嗰個一樣
不過 就算我點樣裝出若無其事
我都無辦法唔承認
我失去嘅嘢實在太多

趁熄滅前 還可一見
蠟成了灰 沾污了我的臉
眾生蔓延 淚海被填
浪漫擱淺 舊歡不變

我太傷心 唔走唔得

我要走喇 如果你記得返我係邊個
我知道 你一定會好唔捨得我
仲會好掛住我

再見

9 comments:

  1. 痛失。。。二十幾年嘅感情~

    有時人話變就變!

    ReplyDelete
  2. 沈伊/森林/花罗汉:你們都搞錯了,痛失二十幾年感情的不是人,是一顆有著深厚感情的牙齒!哈哈哈哈...!!!!!

    ReplyDelete
  3. 哎呀,俾你骗到tim.....

    ReplyDelete
  4. 哎呀~ 我來新加坡是你有講過,都中招添!

    ReplyDelete
  5. 花罗汉/森林:如果是人的話,二十多年的感情因該不會如此脆弱吧?如果是的話我也要問個清楚才罷休。

    ReplyDelete
  6. 海市蜃樓 : 我问你这是为什么,没问你是谁啦!! 哈...你中我招!! :P

    ReplyDelete
  7. 沈伊:爲什麽?因爲唔拾得囖,話曬都二十幾年感情嘛。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。