屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, January 03, 2008

兩鬢班白都可認得你

剛剛從鏡子中發現自己生平既第一根白髮,講老實一時間真係難以接受。記得幾年前,曾經趣笑過友人,“兩鬢班白都可認得你”;估唔到2008年終于搵上自己。

其實舊年已經發覺,自己身體機能已經開始有d變化;而且煩惱多左,想野也增加左。因此盡量將多年來既一d懷習慣改掉,收心養性;但係始終敵唔過歲月既侵襲。

唯有向好既方面唸,希望永遠都唔會到Club Med (地中海俱樂部),因爲我真係仲未有心理準備去睇全海景啊,拜托!

想不再回頭 又不想錯過
想不想之間 著了魔
重逢後 白髮後 又怎知道 是戀火
是如何 燒毀我

生也猜不透 死也猜不透 髮白透

10 comments:

  1. 好命到~
    第一根白髮。
    我早就有N根白髮了~ 還是很密的髮線。好彩。

    ReplyDelete
  2. Ha ha ha...白髮証明智慧,用脳過度。
    毎天大笑3声,心情会変得愉快。人也少煩悩。

    *要黒髪,食黒芝麻、何首烏

    ReplyDelete
  3. 森林:仲話好命?難以接受啊!!!!!

    LeMontEA:好,以後每天早上起來就不停的笑!

    ReplyDelete
  4. 哈..."以後每天早上起來就不停的笑"....

    我早前也好像发觉了几根.但觉得是自己吓自己.哈....

    ReplyDelete
  5. 本宫好耐某驾到呢道咯!
    好彩本宫仲后生……
    D白头发某甘容易温上门……

    本宫系来箩彩的!!!

    ReplyDelete
  6. 我怕。我怕。

    是智慧,是年纪,是警惕。

    ReplyDelete
  7. 其実,笑真的很容易,但要真正由心而開懐大笑又是一回事。

    *睇師奶,有d劇情真係好好笑!我快睇完啦。嘻嘻。。。

    ReplyDelete
  8. 少俊/沈伊: 人生必經,終究還是要接受和面對的。

    ReplyDelete
  9. 苏完尼瓜尔佳•明轩:皇后娘娘吉祥。

    娘娘,恕小人大膽講句,睇下幾時輪到你啦。小心小祿子係你d髮油度落毒啊!哈哈哈...

    ReplyDelete
  10. LeMontEA: 由心開懐大笑,自問暫時因該還能夠做得到。

    就快睇完? 你看戯還蠻快噢!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。