屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, January 18, 2008

2007年個人心水十大

完全係個人心頭之好,無其他原因。

1. 淚光閃閃
(AITAKUTE, AITAKUTE, KIMI E NO OMOI, NADA SOU SOU - 電影裏感人的畫面依然歷歷在目)

2. 南屏晚鐘
(千方百計裏的南屏晚鐘,徐風飄送)

3. Vincent
(Alfred最中意既一首個歌,沒有常在心的日子,第xxx日...)

4. When I Fall In Love
(點少得沈朗同逸詩既愛情故事呢)

5. 雪映移城
(介紹家鄉的旅遊節目,雪映移城既主題曲)

6. 祝福
(有就講有﹐無就講無﹐不想答既就話係私隱唔答。Jackie﹐出去了﹐不洗怕。)

7. 風山水起
(麥玲玲師傅果然有料到)

8. 三千年前- 十二金釵
(再見,唔好怪我第一句就同你講再見。琴姐好野!)

9. 祝君好
(比原唱者更有feel)

10. 不如不見
(頭沾濕 無可避免 倫敦總依戀雨點 )

7 comments:

  1. 琴姐係好好野!

    祝君好(比原唱者更有feel),是誰?側田?

    ReplyDelete
  2. 森林:“如果你記得番我係邊個,你一定會好褂住我,而且仲會好唔拾得我..." 哈哈

    當然係側田,勁靚feel!

    ReplyDelete
  3. When I Fall In Love~沈朗同逸詩既愛情故事

    《天幕下的恋人》,睇佐。其実,鐘意権力d角色,現実中應該没尼d人,很儍氣但係好可愛。好有意思d一出戯,多謝晒。

    *想在新年前還返備你d戯,因為不想借過年,哈哈

    ReplyDelete
  4. 哈哈... 點解突然甘迷信啊?!你幾時方便呢?

    ReplyDelete
  5. 人不可貌相,哈哈

    我係個有d迷信+古板+傳統+。。。既人!呵呵

    不如你備我知你幾時得閑?

    ReplyDelete
  6. 差d忘記晒

    我估計你應該有尼首歌,可不可以send備我,先多謝你喔 :)

    ReplyDelete
  7. 好,今晚電郵給你。

    照舊,星期四7點15分,在武吉士地鐵站好嗎?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。