屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, March 13, 2012

老花

人到咗四十嵗之後,無論有冇近視或遠視,都逃離唔到老花呢個厄運。好多過來人都話,老花喺冇徵兆冇預備嘅情況下,一夜間形成嘅。聼起嚟相當可怕,好似一夜成頭白髮,又或者一夜間甩曬啲頭發咁得人驚。

好彩有老花隱形眼鏡嘅出現,為上班族解決好多煩惱同不便。老花隱形眼鏡其實就喺把多焦點鏡片做成隱形眼鏡,原理同多焦點鏡片嘅設計類似,不同嘅喺老花隱形眼鏡採用嘅喺同心圓原理,鏡片嘅外圈喺看遠處、近視度數嘅焦點,鏡片嘅中心部分,則喺看近物、老花眼度數嘅焦點,並運用瞳孔自然嘅生理反應去適應看遠看近嘅焦距,因此解決了影像跳動嘅問題。

備註: 純粹作質料搜集,本人仲未老花,你諗多咗啦!

8 comments:

  1. 嚇得我吖, 仲以為你咁快老化.. 乜大近視都會有老花咩?? 老花其實就係遠視嘛唔係咩??

    ReplyDelete
  2. 人生最公平之事莫过于:是人都会老!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 人老咗就要認命,詭計技窮,事未如願就要認輸!

      Delete
  3. 隱形眼鏡戴久会影响视网膜

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我戴咗成20年囖,保釋清潔應該冇事褂。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。