屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, March 06, 2012

嫉妒與妒忌

兩者之間嘅分別喺 :-
嫉妒: 因人勝過自己而產生嘅忌恨心理。
妒忌: 對别人嘅長處感到不痛快或忿恨,同時又希望自己具有同樣長處。

嫉妒喺一種極想排除或破壞别人嘅優越地位嘅心理傾向。 人往往年紀越大,嫉妒心就越強。 因此會變的愈嚟愈小氣,愈嚟愈孤僻。 久而久之就會諗埋一邊,演變成爲世俗所稱之心理變態。

6 comments:

  1. 看不开....到底还是苦了自己

    ReplyDelete
  2. 呢兩個term真係有分別架咩?? 睇落咪又係差不多..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 簡單嚟講嫉妒有想破壞人好事嘅心態; 而妒忌只係自己感到唔爽,好想人有我有。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。