屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, March 16, 2012

演唱十大

十月演唱會希望聽到嘅十大選曲:

第一首當然唔少得我首主題曲 - 淺醉一生
第二首喺好耐冇聼過現場嘅 - 回歸自然
第三首就喺大家極力要求嘅 - 憑千個心
第四首喺一直到好想聼嘅 - 與你又過一天
第五首好想再次睇到嗰舞步 - 面對面
第六首希望可以跳到好勁嘅 - 麻煩女人
第七首希望跳曬成首歌嘅 - 走火入魔
第八首絕對好有感情嘅 - 我的愛和別人一樣
第九首歌詞好靚嘅side track之一 - 明白
第十首重溫那些年嘅情懷 - 珍重

6 comments:

  1. 冇《祝福》同《零時十分》嘅??
    其實仲有好多經典呀, 一時三刻想不起~~

    ReplyDelete
  2. 本人心水十大,希望能夠聽到。

    至於《祝福》同《零時十分》實會唱啦,點可以少啊!

    ReplyDelete
  3. 夠力咯,我好像都沒聽過!!!
    都下載得到的嗎?我要去下!!

    ReplyDelete
  4. 憑千個心開唱,得唔得?

    麻煩女人 VS Lonely Girl,得唔得?

    回歸自然 或者 一雙一對,得唔得?

    。。。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想,但願唔好再有翻斗炒冷飯就心滿意足喇!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。