屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, March 23, 2012

鬼哭神號


鬼片之中呢套到算係經典,不僅第一集中飾演大女嘅演員,上演後因與男友吵架,遭到槍殺身亡;連飾演劇中靈魂人物卡洛嘅小童星海瑟奧克露,也喺剛拍完第三集,仲來不及上演就離奇死亡....

女主角喬貝絲威廉斯又喺隨後爆料劇中用真正嘅屍骸進行拍攝工作,適逢這部「被詛咒嘅電影」發行二十五週年之際,為本片增添許多話題性同神秘感。

4 comments:

  1. 嘩, 真係咁邪?? 我都唔知有咁嘅樹發生..

    ReplyDelete
  2. 背後有咁多事發生,我都唔知。呢套經典D雪花聲。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我最記得以前睇咗有一排都唔敢睇電視

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。