屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, March 15, 2012

底線

現今社會人與人之間最好就係保持距離。無論兩者之間係乜嘢關係,要將感情維繫得持久,就必須保持適當嘅距離。

過分關心同親近,反而會得不償失; 同樣亦會破壞大家之間嘅嗰份信任,慢慢就會演變到令人生厭。

做人要有分寸,無論喺男/女朋友,夫妻,兄弟姐妹,父母,親朋好友,都要為自己同為對方留一條僅有嘅底線。

4 comments:

  1. 系啊,冇理由要人地除埋条底裤俾你睇咔嘛

    ReplyDelete
    Replies
    1. 最弊有啲人,就算除剩條底褲到要同你撕開兩邊!

      Delete
  2. 冇錯, 我成日都覺得就算係幾親密都好, 始終都係兩個個體, 應該保持適當距離同一定嘅底線..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咪喺囖,就算幾熟都唔可以得寸進尺,禍從口出。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。