屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, July 29, 2010

呢個世界少啲人咪好啲囉

睇到呢單新聞,再三仔細思考呢句嘢,其實呢嗰世界,少啲人咪真喺會好啲囉。啲人把口天生出嚟就喺賤,「斬死佢哋,呢個世界少啲人咪好啲囉!」 人言可畏啊!

呢句「呢個世界少啲人咪好啲囉!」源自《多啦A夢》嘅〈獨裁按鈕〉,講述大雄喺棒球賽事失利,遭胖虎追打。大雄向多啦 A夢哭訴求救,多啦A夢拿出一個叫按鈕,指該按鈕喺從前獨裁者用於鏟除異己,只要按下按鈕便令對方消失。大雄首先令胖虎消失,但他之後每當感到壓力便使用按鈕令自己不喜歡嘅人消失,後來大雄喺睡覺作夢時,憶起身邊人都曾對他唔好,講咗呢句話便憤慨地按鈕導致全地球人消失掉。大雄感到孤寂痛哭同後悔,這時多啦A夢出現向他說出一切喺假既,並將給按鈕消失嘅人都變回世上。(轉自蘋果日報)

4 comments:

  1. 呢個世界少啲人咪好啲囉?? 我覺得呢句嘢可圈可點喎.. 其實應該話「呢個世界少啲壞人就好啲喇」, 啱唔啱聽??

    ReplyDelete
  2. [SK]:乜仲有好人存在嘅咩?

    ReplyDelete
  3. 单身汉:還是有的........................在戲劇裏頭~~

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。