屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, July 13, 2010

難忍

男人到咗中年,以下十項必定會喺男人最痛。借問聲,各位男士你中咗幾多樣呢?

1. 啤酒肚
2. 便秘
3. 體臭
4. 口臭
5. 香港腳
6. 腎虛
7. 脫髮
8. 陽痿
9. 痔瘡
10. 前列線炎

不過其實解決方法非常簡單,就喺即刻去睇醫生。

6 comments:

  1. 都話明係男人最痛啦, 點會喺度公開告諸天下呢?? :p

    ReplyDelete
  2. 好彩,我老细中佐一样嗻,仲系好轻微个只~~

    ReplyDelete
  3. 单身汉:咪list咗出嚟囖!

    ReplyDelete
  4. [SK]:明白,男人通常都喺難以置信。

    ReplyDelete
  5. feiyifan:快啲睇醫生,千奇唔好輕視。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。