屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, July 19, 2010

做人,總要信



繼許鞍華嘅天水圍的日與夜之後,又一部觸動我心嘅誠意香港作品歲月神偷。呢套片榮獲第60屆柏林影展的水晶熊獎「新世代」最佳影片,華哥亦憑此片奪得第29屆香港電影金像獎最佳男主角。

故事背景刻劃出當時香港社會貪污負敗,貧富懸殊,街坊鄰里,生老病死等等社會風氣。片中有好多場面都令我睇咗鼻酸,例如爸爸發現細佬偷嘢,教訓咗之後一邊擦葯油一邊問: 今日先生教咗乜嘢?細佬竟然將先生教嘅中文同英文一次過念畀爸爸聼; 而唔喺一直嘅敷衍答案:中文教中文,英文教英文。除此之外,仲有爸爸當結婚戒指嗰幕。君如一句句嘅精采對白:
做人,總要信
一步難,一步佳;難一步,佳一步
鞋字半邊難,鞋字半邊佳
做人,最緊要保住個頂 (呢句喺華哥講嘅)

感謝導演羅啟銳同監製張婉拍出一部咁有水準嘅片,令到觀衆能夠領會箇中意義,歲月係你我不知不覺中已經被偷走,冇可能再追番。

『人生像是一片苦海,每個人遲早要離開,如果想見你愛的人,就要把你心愛的東西丟進海裡。』

6 comments:

  1. 原来我们又多了一个相同点,我超爱这部戏,和这首歌。

    ReplyDelete
  2. 咁好嘅對白, 梗係唔可以忘記第29屆香港電影金像獎最佳編劇羅啟銳啦..

    話時話, 阿達哥演得好咩?? 我覺得成套戲都係細佬鐘紹圖做得最好喎~~ 但係點解新人獎係畀第個嘅??

    ReplyDelete
  3. 单身汉:如有雷同,純屬巧合。哈哈

    ReplyDelete
  4. [SK]:乜你覺得華哥演得唔好咩? 都喺内心戲,演得非常傳神,有兩三場都能夠使我鼻子變酸,熱淚盈眶。

    細佬的確做得比大佬好,不過基於現實香港嘅商業元素,新人獎理所當然頒畀大佬。

    ReplyDelete
  5. 我都未睇,但就好想睇!一定會睇!

    ReplyDelete
  6. 森林:一定要睇,好感人。故事同地久天長有啲相似,不過都一樣好睇。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。