屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, July 14, 2010

我接受唔到囉!

Sat In The City裏面三位好索好惹火嘅成中美人
Excellent, Handelababy, Hungry
  • 1 2 3 呸
  • 你諗多咗啦
  • Are u serious?
  • 同埋最經典嘅一句 : 我接受唔到囉
哈哈哈哈....好爆,娛樂性十足,簡直笑到碌地!

11 comments:

  1. 好似荃家福綠壽!!哈

    ReplyDelete
  2. oh, it's handelababy~~ 索過馬賽同Suki~~ :D

    ReplyDelete
  3. 有时会过火,大致上不错,但不喜欢阿姐的演出。

    ReplyDelete
  4. 简直系精彩啦!! 劲搞笑兼抵死..

    ReplyDelete
  5. 難以置信定難以啟齒先?!

    ReplyDelete
  6. 黄祖蓝一流,估唔到李思捷都好犀利!

    ReplyDelete
  7. 哈,少了一位!!!

    白衣好身裁的是不是王祖藍?

    ReplyDelete
  8. 花罗汉,[SK],Chris :好鬼搞笑囖!放工攰攰地,開懷輕鬆笑吓一個鐘,都幾盞鬼。

    单身汉:我唔介意睇阿姐演出,佢好專業、敬業。

    ReplyDelete
  9. feiyifan: 佢地三位兩三年前台慶演出已經好受歡迎,勁爆笑。

    ReplyDelete
  10. LeMontEA:佢喺Handelababy,祖藍嘅friend.

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。