屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, July 15, 2010

剃人頭者,人亦剃其頭!

有啲事,知道咗就喺知道咗,唔可以当成唔知道,但係知道咗又可以點?倒不如未曾知道.....

喺宮中呢段日子,雖然過得苦,但並無枉過,姑姑你嘅虛情假意做得真係漂亮,但只要我認認真真咁去做,亦唔見得會做得比你差,我有呢份心思,亦真係好多得姑姑你昔日嘅教誨。

6 comments:

  1. 真金不怕红炉火,兵来将挡,水来土淹,
    以你的智慧战胜她。

    ReplyDelete
  2. 嘩, 好深奧啊, 好錯綜複雜啊, 我好難聯想到啊.. 小弟才疏學淺, 斗膽問句, 其實係咩事唧??

    ReplyDelete
  3. always writing difficult chinese ><

    ReplyDelete
  4. 单身汉: 奉承嘅說話對下官就可免則免。哈哈哈

    ReplyDelete
  5. [SK]:宮中生活一向如履薄冰,一步之差,走的可以是晉升階梯,亦可以是下黃泉絕路

    ReplyDelete
  6. fufu:difficult chinese???好難明咩?

    不過如果咁容易明嘅話,宮中生活就唔會如履薄冰。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。