屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, July 28, 2010

羞家

呢排宮中興起大大聲企起身交談,啲主子嗰嗰好似旁若無人,成日喺咁高談闊論,嘻哈大笑,完全不顧儀態,簡直有失身份。

家陣啲主子絕對唔會畀港女輸蝕,自戀、自命不凡、拜金、崇外、漠視他人權利、盲追名牌、蠻不講理、極度自以為視,以為自己啱晒、全世界都要就佢,仲死要面到底、極愛炫耀、方便自己、邏輯力弱,硬要無理取鬧、自己大晒,人地錯晒。

5 comments:

  1. 还好我认识的搂主, 出污泥而不染。
    给你一个掌声!

    ReplyDelete
  2. 冇法喎, 鬼叫佢係你主子??

    ReplyDelete
  3. 出污泥而不染! wahaha~

    ReplyDelete
  4. 单身汉,森林:當然,我點會同佢哋一般見識!哈哈哈~~~

    ReplyDelete
  5. [SK]:現實始終喺殘酷嘅。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。