屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, May 31, 2010

傳統與現代嘅結合

話咗唔再花費,結果都喺破戒,仲要打孖上,自製指數跌至新低,不能自拔。

腰背鬆揼揼鬆

腰背鬆+揼揼鬆+揼一番 = 一套完美嘅組合。溫熱按摩促進血液循環 ,無論由頸部,肩膀,背部,腰部,再到腳底都完全迎合個人需要。勢向肩膀僵硬,腰酸背痛,疲勞身軀 say 拜拜!

16 comments:

  1. 试过别人的按摩椅, 效果一般。
    还说旅行后破产,今天又。。。。。
    好命哦!

    ReplyDelete
  2. 嘩, 好梳芙喎, 好識享受囉.. 買咗幾多錢唧?? 不過可以幫你舒緩疲勞, 值得嘅~~ :p

    ReplyDelete
  3. 花罗汉:純粹消除疲勞,肌肉酸痛。好貴囖,優惠價兩件加埋S$448。

    ReplyDelete
  4. 单身汉:始終都喺人手按摩有效啲。不過冇法子,1個鐘S$60-S$80,太貴啦,家陣個環境畀唔起。唯有靠電器囖。

    破產都要照顧身體架,健康就是財富嘛。

    ReplyDelete
  5. [SK]:開住冷氣音樂,又真係幾舒服架。兩樣加埋S$448,都幾貴。不過點都平過畀人按摩,咪心痛一次囖。

    ReplyDelete
  6. 好棒﹗﹗﹗但價錢一定好貴。。。

    ReplyDelete
  7. 你人工高没问题, 我可买不起。。。 :(

    ReplyDelete
  8. 垃圾魚-stacey: 對,非常貴。(看上面的回復)

    ReplyDelete
  9. 单身汉:也有一個辦法,就像我以前一樣,凡看到roadshow都去試坐。

    ReplyDelete
  10. 你高招哦!如果我住在你隔壁。。。

    ReplyDelete
  11. 100%支持!早日有埋成果添啦!

    ReplyDelete
  12. 单身汉:住隔離又如何?市價30分鐘$30,人情價象徵式收你$15,30分鐘!哈哈哈...

    ReplyDelete
  13. 森林: 只是減輕壓力跟疲勞,如果要徹底消除所有是不可能的,除非把工作辭掉,搬離這個鋼筋森林。

    ReplyDelete
  14. 哈,海公公下回可考慮按摩椅。

    ReplyDelete
  15. LeMontEA:按摩椅當然是要皇后賞賜才矜貴。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。