屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, May 08, 2010

特別加送盧加諾

巴士駛入瑞士範圍,窗外嘅景色愈嚟愈吸引,攝錄機同相機絕對唔可以離手。
今朝導遊良心發現,竟然賣大包免費載我哋到盧加諾
盧加諾喺環繞著湖邊嘅一個小鎮
湖光山色就喺咁嚟
要入麥記廁所要價歐羅5毫子
又有鬱金香
呢度啲水喺山上嘅泉水,可以隨便飲用
當日因爲有行山步行嘉年華會舉行,所以湖邊條主要道路封咗,所以冇乜人
巴士路綫圖,售票機同臨時封路通知傳單
湖光山色
喺度居住嘅人應該都會好長命
當日幾大霧,而卻有啲凍; 不過我唔介意
因爲可以喺湖邊閒逛賞花,又有免費礦泉水,蘋果,帽子派送
坐喺湖邊一邊食蘋果一邊吹風,好舒服寫意
朝露依然停留喺花瓣上,顯得特別燦爛
係瑞士每個區都會有一間係左近,好似7仔一樣。不妨入去玩兩手
呢棵應該喺櫻花樹抑或桃花樹?

4 comments:

  1. 陆续有来? 加多一些有你在里边的靓照啦。

    ReplyDelete
  2. 单身汉:我本身唔係影太多相,因爲要楂相機同DV.

    ReplyDelete
  3. 应该叫与你同行的拍你!那么上镜,真可惜。
    那个SK赞你的照片靓喔!

    ReplyDelete
  4. 单身汉:你攪錯啦,佢指嘅應該唔係我。我都冇放相喺FB。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。