屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, May 04, 2010

藝術鄉佛羅倫斯

似唔似魔戒嗰粒眼?
佛羅倫斯最古老嘅舊橋
步行程20分鐘正到,就喺嚟睇呢條橋
對面呢條同佢都冇乜分別,咪一條橋!
佢喺邊嗰?我都唔知...
街頭一攝
烏菲茲美術館
似曾相識?衝上雲霄吳镇宇同陳慧珊喺度同一班人跳舞嬉戲,有印象嗎?
街頭藝術家
畫工都幾得架
呢個唔洗介紹啦-達文西
美術館外牆上嘅雕像同兩位型仔警察叔叔
嘩,大偉像,好性感哦!
班底內利嘅海克力斯同卡科斯
無論肌膚、血管同骨骼都做得相當細膩,仲勁過啲蠟像,佩服佩服。
領主廣場上嘅旗幟
又一海神雕像
領主廣場上嘅舊宮
另一邊嘅海神噴泉
好多建築物都有相當歷史
佛羅倫斯嘅街頭巷尾
聖十字教堂
原來鼎鼎大名嘅米開朗基羅同音樂家羅西尼就葬身於此。
教堂前嘅一對情侶
呢度可以俯瞰整個佛羅倫斯
景色唔錯哦!
而且喺黃昏時分
多咗一份凄美感
仲可以睇到遠處嘅聖母百花大教堂
呢度都有嗰大偉像,不過都喺仿製,真個嗰係博物館裏面
嚟多兩張
好靚
夕陽西下
對面街旁種有美麗嘅鬱金香
再配上夕陽,景色幽美
當晚食意大利餐,睇到酒架上啲酒就諗起林野,特瞪影低。
餐廳裏面仲有位歌喉一流嘅歌手唱Opera
呢度出名牛排(要價Euro70到80不等),不過我唔食牛肉,改爲豬排,一樣咁好食。 

10 comments:

  1. 照片果然越来越精彩,赞!
    还有你的电邮似乎出了问题哦, 按不到的。

    ReplyDelete
  2. 单身汉:是嗎?多謝你欣賞我的照片,不過照片裏的人物就越來越殘!哈哈...

    ps: miragemaster@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. 哪会残,依然是帅,型,那间格子外套保暖吗? 很美。

    ReplyDelete
  4. 单身汉: 你阿真係識氹人,搞到我鬼死咁開心。哈哈哈...件外套都幾保暖,可能當日去嘅地方唔算太冬太大風囖。

    ReplyDelete
  5. 佛羅倫斯, 印象好模糊, 記得好似匆匆半日遊咋.. 係有睇到大衛像同聖十字教堂囉, 得咁多囉~~

    ReplyDelete
  6. 我還記得衝上雲霄的視﹗﹗﹗他們在這裡拍得很浪漫﹗﹗但是這裡去那邊﹐是離我很遠很遠。。。要去這個地方﹐就要等10幾年﹗

    ReplyDelete
  7. [SK]:陳慧琳與竹野内豐嘅冷靜與熱情就係喺度拍攝。藝術氣氛相當濃嘅地方,我幾中意。

    ReplyDelete
  8. 垃圾魚-stacey :放心,你實有機會到佛羅倫斯,只要你有心。

    ReplyDelete
  9. 真喺少D文化都對牛彈琴。

    當地D遺產都保留得好好。

    ReplyDelete
  10. 森林:冇錯,當地啲古跡同遺產確實保留得好好,可惜時間有限,我只能走馬看花。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。