屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, May 11, 2010

勇闖鐵力士峰

一大清早到英格堡,好凍好大霧仲落雨添
買完票後就入閘坐纜車上山
40分鐘轉咗三程唔同嘅纜車, 終于到達三千米高嘅鐵力士峰
四面八方都喺雪山環繞, 好靚好壯觀
山上嘅天氣變幻莫測

五分鈡前突然風雲變幻, 突然又會放晴
感謝上天能夠畀我有機會,咁近距離去欣賞阿爾卑斯山
纜車站出口
之後再坐纜車到冰川公園, 玩一系列免費嘅雪上玩具
可能喺高山,其實我都有少少心跳加速
不過有得玩乜都唔記得曬
玩攰咗仲可以上上面嘆番杯熱辣辣嘅咖啡或香濃嘅茶
冰川公園遊覽須知
慶幸當日天氣放晴
我哋喺度玩咗好耐, 全因喺免費嘅
喺咁靚嘅雪景下嬉戲, 諗都冇諗過
當然要影番張到此一游
最後畀我哋發現呢部雪上電單車

硬喺唔可以錯過啦, 畀錢都要試吓

電單車喺呢條專用雪道上奔馳, 感覺難忘兼興奮
玩完之後就開始落山咯
如此美景,盡收眼底
小鎮英格堡
可惜無緣喺度過渡一宵
山下360度旋轉纜車站
紀念品店+雪上運動店設喺纜車站旁
有冇飄零燕嘅感覺?
四周圍都喺疏疏落落既小屋
小屋前面有一條清晰見低嘅小溪
綠油油嘅山野
背後有雪山, 加上樸實可愛嘅小屋
上天真喺待我不薄,知足了
可以親眼目睹滿山遍野綠油油草地
簡直就置身於人間樂土
告別美麗嘅英格堡

8 comments:

  1. 靓仔, 你都好班耐椤景, 我喜欢!

    ReplyDelete
  2. 单身汉:噢!我幾時變咗做靚仔架?都喺叫番我海市蜃樓比較習慣啲。

    除咗摞景,我仲好識贈興架!哈哈哈,開玩笑。我就唔係幾滿意自己嘅攝影技術,麻麻啫。

    ReplyDelete
  3. 靓仔,不是骗你,你的相片真的很漂亮哦, 靓人靓景。

    ReplyDelete
  4. 单身汉:真係?多謝讚賞,飄飄然囖~~~~哈哈哈哈哈...

    ReplyDelete
  5. 嘩嘩嘩, 綠草如茵, 白雪皚皚, 真係好靚囉!! 你仲有機會去滑雪添, 真係梳乎囉~~

    ReplyDelete
  6. [SK]:所以話我最中意瑞士,名副其實現代塵世美。我都唔識滑雪,只可以玩雪啫。

    ReplyDelete
  7. 靓仔 : 你的部落格穿了新衣, 美到!!!!
    选对照片, 给你100分!

    ReplyDelete
  8. 单身汉:對啊,我今天才剛換的。100分滿分嗎?謝謝你哦。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。