屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, May 14, 2010

當我們同在一起

攝於1993年10月19日

睇返日期應該喺會考前夕,嗰段日子過得非常自在,無憂無慮,真喺令人回味。

時過境遷,今時今日簡直可以講喺面目全非。相中有人已經成家立室,有人移民外地,有人升職做咗小學副校長,有人身在異鄉工作,有人患上憂鬱症,有人孿咗,有人走咗路,有人患腎病,有人....唉....

天意弄人,此情此景只待成追憶。

14 comments:

  1. 考試前夕仲咁開心嘅?? 唔係個個都埋頭苦讀咩?? 我哋係考晒試等成績先有得咁他條咋喎..

    你係前排左邊嗰個??

    ReplyDelete
  2. 十年人事几份新,做牛做马大半辈子,
    到头来还是南柯一梦!

    ReplyDelete
  3. 那么俊朗的外表和笑容,一眼就认出!

    ReplyDelete
  4. D相中人依家點你都一一知道,你D天線都收得幾好:P

    ReplyDelete
  5. 原来你系ACS生,个阵系咪 mr. than leong做校长?

    ReplyDelete
  6. [SK]:寓讀書於娛樂嘛,如果我冇記錯應該啱啱考完學校模擬試,啲老師都冇上課,所以好free好開心。

    ReplyDelete
  7. 单身汉:雖然說是南柯一梦,但是偶爾回憶一番也是一種樂趣。

    ReplyDelete
  8. 森林:因爲間中都仲會有聯絡呀嘛。

    ReplyDelete
  9. feiyifan:全馬都喺呢款校服,點解你覺得我一定喺ACS生呢?其實我喺金寳讀過一年級之後就搬去怡保啦。

    ReplyDelete
  10. 哈哈,這麼多年来你好像都没變過喔,頭還是這様大!

    ReplyDelete
  11. 回憶總是美好,尤其是一起經歴過的酸甜苦辣。怎様都忘不了。

    可是,并不是所有的朋友都能和自己走到人生的最後,這就像坐巴士論一様。

    ReplyDelete
  12. LeMontEA:因爲我不想長大。

    ReplyDelete
  13. LeMontEA:一切都是緣。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。