屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, November 17, 2007

賽果 vs 預測





《萬千星輝頒獎典禮2007》得獎名單

1. 最佳男主角 - 陳豪 (溏心風暴) - 松哥缺席
2. 最佳女主角 - 李司棋 (溏心風暴) - 與細契對調
3. 最佳男配角 - 阮兆祥 (溏心風暴) - Suprise
4. 最佳女配角 - 陳法拉 (舞動全城) - 中
5. 我最喜愛的電視男角色 - 唐至安(得得地) 陳豪飾 (溏心風暴) - 中
6. 我最喜愛的電視女角色 - 王秀琴(細契) 關菊英飾 (溏心風暴) - 與大契對調
7. 飛躍進步男藝員 - 崔建邦 (東張西望/娛樂直播/勁歌金曲/再會歡樂今宵) - 中
8. 飛躍進步女藝員 - 徐子珊 (學警出更/舞動全城) - 中
9. 最佳節目主持 - 庾澄慶、鄧健泓 (味分高下) - 中
10. 最佳劇集 - 溏心風暴 - 中
11. 最佳綜藝資訊節目 - 向世界出發 - 中
12. 最具創意節目 - 味分高下 - 呢個都叫有創意﹖
13. 最佳宣傳片 - 歲月風雲(序幕篇) - 好
14 最具欣賞價值大獎 - 拾年 - 好睇
15. 萬千光輝演藝大獎 - 沈殿霞 - 感觸的一刻
16. 內地觀眾最喜愛TVB男藝人 - 林峯 - 預料
17. 內地觀眾最喜愛TVB女藝人 - 黎姿 - 點解唔係阿佘﹖

5 comments:

  1. 你猜中很多!

    很失望, 阿佘没奖!

    替陈豪感到高兴!

    ReplyDelete
  2. 一,二,三,四,五,六,七

    你至少高聲歡呼了七次以上~~~

    ReplyDelete
  3. 鐘意林峯、黎姿、陳豪、李司棋

    恭喜恭喜。

    ReplyDelete
  4. ~Keric: 畢竟睇左無線二十幾年﹐點都知一點呢個台既作風。

    森林﹕雖然有些猜中但未必所有都是我的心水﹐沒辦法啦﹐始終要遵守游戲規則嘛。

    LeMontEA﹕其實我是支持松哥拿最佳男主角﹐但是他缺席﹐所以...

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。