屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, November 09, 2007

萬千星煇頒獎典禮2007 - 賽前預測



今日同友人閒聊,結果得出0黎以下既預測賽果。期待下星期六電纜現場自播,刻對賽果睇0下有幾多成準確。

最佳男主角:歲月風雲 劉松仁
最佳女主角:溏心風暴 關菊英
最佳男配角:歲月風雲 伍衛國
最佳女配角:舞動全城 陳法拉
我最喜愛的電視男角色:溏心風暴 唐至安(得得地) 陳豪
我最喜愛的電視女角色:溏心風暴 凌巧(大契) 李司棋
飛躍進步男藝員:崔建邦 東張西望/娛樂直播/勁歌金曲/再會歡樂今宵
飛躍進步女藝員:徐子珊 學警出更/舞動全城
最佳節目主持:味分高下 庾澄慶、鄧健泓
最佳劇集:溏心風暴
最佳綜藝資訊節目:向世界出發
最具創意節目:最緊要正字
最佳宣傳片:2007年度國際中華小姐競選 - 美麗五千年篇

睇無線既劇集已經有20幾年,可以講係倍著自己成長,直到今時今日,依然都在捧場。很難想象如果一日無左TVB,苦悶既日子將會係點過。

係度預祝TVB 40周年,生日快樂 - Happy Birthday!

4 comments:

  1. 哈哈﹐你哪有時間看連續劇啦﹗

    ReplyDelete
  2. 祝福溏心風暴囊括所有大奖!!

    ReplyDelete
  3. 一年内不止溏心一部好戲而已,不要抹煞其他戯台前幕後的努力。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。