屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, November 05, 2007

樓价不停漲,終于忍唔住作日開聲啦!唔到一年時間,又加租啦!唉...雖然增加既幅度只有10%,但真係頂唔順喇;仲快過年終加薪,點樣撐啊?! 做埋俾曬d租,離鄉背井甘遠出o黎為乜?

係時候換個新環境,著手搵樓搬屋喇!希望能夠搵到荀盤,平,靚,正既海景公寓,有泳池,gym room,桑那,包雜費差響,包燈油火腊,包工人,包娛樂,包零用,包連尾出國旅行...(不過我唔賣身架!)哈哈哈哈哈哈....

7 comments:

  1. 如果有如此平,靚,正的,記得介紹。
    先謝。

    ReplyDelete
  2. 搬近D工作地點重好。有無可能?

    ReplyDelete
  3. 新怡: 搵緊,搵緊...

    森林: 唔可能啦,因爲工作地點靠近海港,d樓价比市中心仲貴,一個單位每月起碼要S$2500以上。

    ReplyDelete
  4. 可否透露你的租金是多少?
    如果要搬,要花時間找,還要給仲介。。。
    其実都唔平。算下,都幾貴吓

    ReplyDelete
  5. LeMontEA: 現在1500,要加到1800!你有好路數嗎?

    ReplyDelete
  6. erm,一次過300文好漆有d過分。

    我既都係,屋主没講起屋租,但係他講d話同埋臉色,我都要識作人啦,自動加租備他囉。唉,日子難過。有備房租,但係感覚“寄人籬下”。

    ReplyDelete
  7. LeMontEA: 離鄉背井,捱生捱死,寄人籬下,總之就命苦係啦!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。