屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, October 22, 2007

強復者 - The Brave One

強復者 強復者

一早預料呢齣係劇情片,雖然故事有d弱,相信會有人覺得悶,自己睇完卻覺得唔差噢。

一個就o黎結婚既幸福DJ Erica,在一次搶劫案中男友被活活打死左,打擊相當大。之後佢所做既一切就反映到因為呢個打擊引致佢改變。成齣電影着重講Erica見住男友被殺之後個心路歷程,繼而進行一系列既報復行為。

電影裏沒有太多動作場面,亦無靠d好嚇人既音效去營造氣氛。以Jodie一貫在電影裏既作風,成齣戯都係主要由佢既演技由頭帶到尾,近乎係個人表演。勁中意睇Jodie Foster演繹內心戲,再加上Terence Howard呢位影帝級人馬,整體上值得一睇。

強復者
喜歡電影裏面的這一幕,Erica與Mercer之間既懸疑氣氛,恰到好處。

官方網站:The Brave One

5 comments:

  1. 哈哈,覚得你好像俊少以前写電影評一様。Jodie Foster我蛮喜歓的,演技派。

    *容易開心の人:今天心情靚不靚?:P

    ReplyDelete
  2. LeMontEA:影評?我未夠資格,只係想將睇過覺得好的電影放上來,做個保存。

    嘻嘻,我呢排心情都好靚。其實我一向都幾樂觀,唔知係唔係上一排病左,又被d悲觀既人影響,搞到有d唔開心。

    現在要重拾自信,開心積極地過每一天。你都係啊!

    ReplyDelete
  3. LeMontEA : 我勁喜歡Jodie Foster做戲,幾乎她每齣戲都會入戲院捧場。

    ReplyDelete
  4. hahaha 有什麼喜事啊?可以令海市蜃樓如此樂?

    我一直都係心情靚既啦。。。^@^

    ReplyDelete
  5. LeMontEA : 無喜事啊,只係選擇左開心,開心咪跟住我囖!。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。