屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, October 23, 2007

曬命?分享?

公司加薪幾多,公司卑幾多花紅佢啦,公司又派佢去邊度邊度受訓,公幹啦,跟住投資又賺左幾多啦,又去呢度果度旅行啦。有陣時真係好懷疑,到底呢d人係要與你分享啦,定係最終既目的其實要曬命!?

根本無興趣知佢加薪幾多,花紅幾多,賺左幾多,因爲由始至終都無比較既心理。你有幾多你既事,我唔會去貪你搶你既。但係如果當佢知道你加左薪又或者拿左花紅,佢又偏偏要與你比較有幾多,佢得幾多。老細唔係盲架,邊個係人邊個係鬼,一眼就睇得出啦。

與其終日同呢個比較同果個比較,不如放多d時間同心機同自己比較仲好。

7 comments:

  1. 可能佢覺得同人比較先至有動力去move on。

    ReplyDelete
  2. 他最終被自己的心魔打敗!!!

    人比人,氣死人!

    ReplyDelete
  3. 森林:但係我會好辛苦咯。做朋友做都一日到黑你比我,我比你,就無癮啦。

    同人比較先至有動力?覺得有d無聊囖!對象可以唔係我嗎?

    LeMontEA :我仲以爲只有讀番書既人正喜歡比較,華校生會較謙虛同收斂添。

    一山還有一山高,甘比法最終輸左俾自己。

    ReplyDelete
  4. 做朋友咁比法就嘔電~!

    ReplyDelete
  5. 所以盡量少聯絡為妙,以免影響我既情緒。

    ReplyDelete
  6. 人比人,气死人。

    做好自己就好。

    ReplyDelete
  7. Keric 盶祎: 放心,我絕對不會甘蠢,同自己比就夠了。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。