屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, October 19, 2007

心情


一個人的心情無可厚非會跟著周圍既環境,時間,人物而改變。自問不係一個悲觀以及多愁善感既人,亦不會成日拿自己與他人作比較,更不係一個死牛一面頸,唔聼人勸既人。一個人有自信固然係好事,但係因爲被金錢蒙蔽而變得過分自大,旁若無人就唔係甘好喇。

唔想被以上呢种人影響我現狀開心既情緒,亦唔想對呢种人有更深一層既了解與接觸。開心已經越來越難搵了,再經常接觸一d悲觀既人豈不是自掘墳墓,咁同冚頭埋墻無分別。

人生苦短,與其終日愁眉苦臉,倒不如正面d,唸野積極d, 自然就會開心d。選擇開心,開心就會永遠跟隨你。

6 comments:

  1. 你说得好好!

    ReplyDelete
  2. 柳叶眉: 多謝讚賞﹐我只係有感而發姐。

    ReplyDelete
  3. 最後果段好正面,好positive嘅thinking,要多多學習。

    ReplyDelete
  4. 森林: 對,要正面點。不想再受一些怨天尤人的影響,變得自己也消極起來。

    ReplyDelete
  5. 海市蜃樓其実是個容易快楽的人。這点無須担心 =)

    ReplyDelete
  6. LeMontEA : 哈,無錯,我其實幾宜滿足既。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。