屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, October 31, 2007

又聼到某某既父親得左癌症,某某既母親癌病發作。討厭呢個癌病;甚麽化療,電療統統都係嗮氣,只係o卑d無用既醫生當做白老鼠做實驗,捱刀之餘仲要面對手術後種種既後遺症,真係聼到都痛。

回想一下,隨著日漸嶄新既科技同醫學,試問現今社會有幾多人係自然死亡呢?唔係得呢种癌又或者有o個种癌。我地吃既都係化學食物,就連日常飲既水都係循環再用既新生水。生老病死雖然係自然定律,但係能夠接受既又有幾多人呢?

生命係短暫,你我總會有一天要面對死又或者得癌症;因此要做好心理準備,當死亡仲未來臨前,能夠盡量讓自己感覺無憾。隨著自己既意願做自己喜歡既野,唔好再為一d小事而生氣,珍惜眼前人,積極地活過每一分每一秒,開心渡過每一天。

一起呼叫 沒有煩惱
除了呼吸其他不重要
除了心跳沒有大不了
除了現在甚麼都忘掉
心事像羽毛 越飄越逍遙

6 comments:

  1. 我现在就正在积极人生~希望无悔无憾地走一回~事业也好,朋友也好,金钱也好,家庭也好,积极面对比什么都好~

    ReplyDelete
  2. 就當冥冥中早有安排。

    當然自己的選擇是會加速或緩慢那個安排。

    大家都活的開心點~

    ReplyDelete
  3. 人生眞的無常。我有位親戚是睡覚的時候過世的,没病没痛,安祥的離開。

    今日不知明日事。毎分毎秒都是珍貴的。

    ReplyDelete
  4. 少俊:你會如此積極想就好啦,以後就不要再投訴了。凡是往好得一方想,日子會過得更開心。

    森林 :如梅姐所講,要活在當下。

    LeMontEA:你位親戚一定係生前積落好多福了。阿禰佗佛

    ReplyDelete
  5. har?我最近好像没有什么控诉哦。呵呵~

    ReplyDelete
  6. 少俊: 那很好啊,從里到外繼續保持著。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。