屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, February 23, 2012

主題曲

同某某講起,假如可以搵一首歌當作自己嘅主題曲,你會揀邊首?

一首可以代表自己而又非常喜歡嘅歌,到咗百年歸老嘅時候可以係靈堂裏面不斷播放,讓參加喪禮嘅親朋好友們能夠聼著首歌,送別自己行完人生最後呢一段路,喺幾咁淒美而又浪漫。




昔日淺醉:

一廂情願的幻想
有無搞錯
淺醉一生
神啊!可以救救我嗎?

7 comments:

  1. 你真的很多怪主意,难怪写的那么勤力。

    ReplyDelete
  2. 嘩!! 呢首歌原來係海兄你自己嘅人生主題曲呀.. 唔怪之得我錄CD俾你嗰陣都未聽過啦~~

    ReplyDelete
  3. 单身汉:har?咁都算勤力?懶咗好多囖!

    ReplyDelete
  4. [SK]:首歌咁冷門,未聽過都不出為奇。不過我超中意首歌嘅歌詞同意境。

    讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。

    ReplyDelete
  5. 搵一首歌當作自己嘅主題曲,沒真正想過。

    百無禁忌,講開又講,曉唱嘅一定跟住唱。。。

    ReplyDelete
  6. 森林:跟住唱?好啊,你記得要出席啊!

    ReplyDelete
  7. (百無禁忌)如果我長命過你嘅話!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。