屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, February 02, 2012

免費抱抱



自從三年前港產賀嵗片重拍之後,呢幾年過年指定動作都會去戲院睇返齣賀嵗片應吓節,感受一吓過年氣氛。

今年都唔例外,年初一睇咗呢齣抱喜。相比於過往兩年,今年呢齣八星抱喜好睇得多,輕鬆得嚟又不失溫情,攪笑得嚟又不失溫馨。

題外話:好奇問吓仲係單身嘅獨男獨女,有幾耐冇擁抱過啊?

2 comments:

  1. 好睇咩?? 哈哈, 因為朋友話非常爛, 所以冇去睇, 反而係睇咗我愛香港..

    ReplyDelete
  2. [SK]:好睇過今年嘅我愛香港(個人覺得).

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。