屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, December 30, 2010

時代巨輪

曾經有人話摩天輪嘅每一個格子裏面都裝滿咗辛福,喺唔喺當我哋在仰望摩天輪嘅時候,亦可以睇得到幸福? 2010年12月30日,終于喺年尾前踏上一轉呢個時代巨輪,去尋覓幸福嘅存在。













昔日相關網誌

摩天輪
摩天輪完工啦
幸福摩天輪

6 comments:

  1. 來迎接2011的時代,cheers~!

    ReplyDelete
  2. 唔係嘅話, 又點會叫做幸福摩天輪啊?? 又幾靚喎個景~~

    ReplyDelete
  3. 森林:冇得去台場坐,唯有脆脆地坐呢個頂住先囖!

    ReplyDelete
  4. [SK]:日日都見,其實上到去對住嗰景都冇乜感覺。

    ReplyDelete
  5. 讲真,那些照片拍得很美。赞!

    ReplyDelete
  6. 单身汉:靚咩?我越嚟越唔滿意呢嗰傻瓜相機,都影唔曬啲景,鏡頭太細咗。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。