屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, December 28, 2010

龜苓膏


年尾流流,工作量劇增再加上近兩個星期都缺乏睡眠,虛火上升,結果又再病倒。身體虛弱嘅我趁聖誕假日,嚟一盅龜苓膏清熱解毒。

龜苓膏主要滋陰潤燥,降火除煩,清利濕熱,涼血解毒。用於正虛邪實、陰虛熱甚所致的虛煩、便秘、熱淋、白濁、癤腫、赤白帶下、皮膚搔癢、癤瘡紅腫等症。現代常用治多種口腔潰瘍、習慣性便秘、急慢性泌尿系感染、女性生殖系統炎症、某些神經功能障礙等症。

4 comments:

  1. 香港邊隻龜苓膏good?U know?

    ReplyDelete
  2. 果然係財多身子弱囉, 畀啲我洗啦不如, 哈哈!! :D

    ReplyDelete
  3. 森林:恭和堂同海天堂都幾紅,如果要買返大馬,記得放入行李箱寄倉,唔可以帶上機架。

    ReplyDelete
  4. [SK]:屋漏偏逢連夜雨就真啦!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。