屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, December 14, 2010

貪新忘舊

周末行街終于按耐不住,將佢搬返屋企,佔為己有。都話過唔行街架啦,結果又忍唔到手,要忍痛割肉放血。啲銀紙張張有血有肉,但喺唔洗5分鐘就咁化爲烏有,雙手奉上畀人;除咗敗家仲有乜嘢形容詞嚟得更貼切啊你哋話。

最唔捨得就喺,同我相處十幾年寒暑,經歷風風雨雨,走過千山萬水嘅佢; 如今竟落得此冷宮下場。怪只怪你自己唔爭氣,就算昔日幾咁鮮艷,始終都有花殘粉褪嘅一日,可以留得住正茂芳華咩?

4 comments:

  1. 添新装? 你还有本钱, 花得起!

    ReplyDelete
  2. 正所謂真金難買心頭好嘛, 算吧啦, 你人工咁高, 洗啲錢買自己鐘意嘅嘢又算得咩呢??

    ReplyDelete
  3. 单身汉 :山窮水盡,天機算盡。

    ReplyDelete
  4. [SK]:我人工絕對唔高囖,不過為咗有舒適啲嘅生活環境,唯有忍痛。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。