屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, December 13, 2010

Last Christmas


喂 又到聖誕 又到聖誕,下個聖誕有沒有今年甘歎,鄧小平is coming to town...

仲有12日就到聖誕節,今年同往年一樣當假日咁過; 因爲我一直以嚟都冇慶祝聖誕,既唔喺教徒更加唔喺18/22。不過最近勁中意聼Last Christmas,可能受MI影響愈聼愈好聽,好舒服好開心。

6 comments:

  1. 都不记得, 多久没有庆祝圣诞节了。。。

    ReplyDelete
  2. 蝕底呀今年, 聖誕同new year都係禮拜六, 我禮拜六本來就冇返工架啦~~

    ReplyDelete
  3. 也是很喜欢很喜欢很喜欢LAST CHRISTMAS这首歌 ^ ^

    ReplyDelete
  4. 单身汉:我都喺,當假期咁過,冇乜特別慶祝。

    ReplyDelete
  5. [SK]:冇得卜返架咩?我公司會credit返一日年假畀員工,因此絕冇蝕底。

    ReplyDelete
  6. Marooned_SMJ:愈聼就愈開心,充滿節日氣氛。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。