屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, April 28, 2009

殘酷

「做得岩未必有獎,做錯一定有罰﹗」安茜呢句話講得一d都無錯。無論你昔日立下多少汗馬功勞,只要你有一刻犯錯並且被發現,不分首從,皆立即淩遲處死。怪只怪大人行事唔夠謹慎,慘遭奸人陷害做o左皇后娘娘嘅犧牲品。

後宮中最厲害嘅武器,並唔係咩嘢道術,而係空穴來風!

8 comments:

  1. 空穴來風,也就是人言可畏,這個好恐怖d,既使只想打好呢份工。

    毎次看到宮中的事,我都覚得你的耐力好好。

    ReplyDelete
  2. 一直都在學習控制自己的EQ,忍無可忍的時候就走開或請假。

    遷入宮中已經快3年了,期間見盡一衆娘娘、宮女、公公們鈎心鬥角、佛口蛇心、冷言冷語。我也不清楚自己能夠忍到幾時。肯定的是,可以真正在宮中能夠分享喜樂的就越來越少了。因爲,要留只怪我心中仍然有恨!

    ReplyDelete
  3. 好一句:'要留只怪我心中仍然有恨'. 
    哈哈哈哈哈哈.....好次你真係看透世事.
    公公你要出家冇??话俾娘娘知,等娘娘帮你.

    ReplyDelete
  4. 沈伊:阿彌陀佛,回稟娘娘,下官已經半出家,不問塵世間事已久,善哉善哉。

    ReplyDelete
  5. 哈哈哈哈 你的宮中真係好亂....
    lucky 我的皇宮平安無事 =p

    ReplyDelete
  6. fufu: 表面是風光的,外人根本看不到。身困宮中,唯一可以做的就是以靜制動。

    ReplyDelete
  7. 你做人嘅時候都尚且怕我, 而家你做鬼難道要我怕你?? 放肆!!

    ReplyDelete
  8. [SK]:奴才罪該萬死,望大人息怒。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。