屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, April 20, 2009

大台唔一定氣度大

雖然預左佢剪,但是都唔好剪到咁核突啦,該剪既唔剪,一係剪到甩皮甩骨,再加上齋剪唔接,節目流程完全唔流暢。

1. 開場o個d走音既所謂表演歌手,好心就剪曬去

2. 八位司儀得三個有做野,其他冇左佢地都唔覺 (DoDo姐做嘉賓仲專業)

3. 向已故電影界人材致敬側田嘅演出,電視機裡面一啲啲都睇唔到

4. 學友同憶蓮合唱"請跟我來"同"緣份"o個part勁正亦難逃一剪

5. 芳芳姐講講o下又比人剪o左

6. 鮑姐拎女主角講得獎感受,多謝亞視同事就大刀闊斧,理直氣壯,活生生咁剪o左

越睇就越火滾囉,剪到咁垃圾就唔好話係直播啦,不知所謂!

16 comments:

  1. 原来这么可怕。我没睇到。听电台jek。

    ReplyDelete
  2. 嘔電!
    翻白眼!
    真正的碎屍萬段!

    ReplyDelete
  3. 哈哈~ CHANNEL48~

    ReplyDelete
  4. 海公公咁老气,小心身子啊.
    你睇么颁奖典礼啊??

    ReplyDelete
  5. 原来是无线电视台搞的鬼!


    我是后来才知道的。。一直以为是astro剪的。。

    ReplyDelete
  6. 蓝玫瑰Emily, 潇洒走一回(少俊),沈伊,森林 :就是那個三色台獨家轉播第28屆金象獎頒獎典禮囖!只剪不接,太爛了。

    ReplyDelete
  7. 好可惜啊,一年一次而已

    ReplyDelete
  8. LeMontEA:港管局收到34宗投訴,無記捕獲今個星期六係高清台足本從播。

    ReplyDelete
  9. 森林:哈!係重播!!!

    ReplyDelete
  10. 同埋:

    無記 = 無綫?
    捕獲 = 補锅?

    ReplyDelete
  11. 同埋:

    無記 = 無綫?
    捕獲 = 補锅?

    ReplyDelete
  12. 森林: 無記=無線,沒有錯誤。

    ReplyDelete
  13. 一路嚟果個所謂嘅大台都係咁小家嘅啦!越睇越火滾!

    ReplyDelete
  14. ukgssy: 平時剪o左d蛋散無所謂啦,今次連芳芳姐、學友、憶蓮都剪就有d過火。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。