屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, January 07, 2009

隱形

以前細O個呢,拿著畫好既畫卑大人睇,但係他們總係話好累叫我行開,唔好煩他們。雖然話係大人果D晦氣説話呐,但係..唔知呢,到依家我都覺得係對O架。

只要你唔係人地面前出現,人地就唔會煩O架嘞。某程度已經學習緊隱形,如果隱O左形人地又唔煩又開心既,我是不介意O架。反正做到既唔多,行開O左就可以令人開心,O甘係一件好簡單既事姐。

但係你點解始終做唔到呢???

------------------------------------------

以前小的時候,拿著畫好的畫給大人看,但是他們總是說好累叫我走開別煩他們。雖然說大人那些是晦氣的話,但是到現在我總覺得是對的。

只要你不再他人面前出現,他就不會煩腦了。某程度上已經學習著隱形,如果隱形能夠讓人不煩又開心的話,我是不介意這樣做的。反正能做到的不多,走開就可以令人開心,那這是一件很簡單的事。

但是爲什麽你始終做不到???

2 comments:

  1. 隱形? 還是面對比較好 =)

    ReplyDelete
  2. lcfu: 我希望她會隱形囖,如果要人開到口就無謂啦。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。