屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, January 05, 2009

中女的祈祷



當宣佈結果o個一刻,我地係開心到彈起,不停既歡呼喝彩。等o左六年,坐足六年; 今年終于重奪最受歡迎女歌手。這一刻一切都變得值得,一切都變得完美無憾,恭喜恭喜。

「自從上次得獎後,6年來我真的有灰心及挫敗,心態試過不正常,但明白更需要從失敗中學習挫敗,將忍耐變成正能量,更珍惜擁有的人。多謝在路程中給我正能量的人,身邊朋友及同事給我更緊張,公司幫我爭取都失望。不要圈我,唔知要等幾耐!多謝陳奕迅、林夕等朋友在我皮質醇飈升時幫我分擔壓力,多謝林生、黎生、Fans及每一年陪我坐台下的父母。」

今年樂壇第三張成績表,賽果令人滿意,果然係切合主題「改朝換代」。我受!!!

6 comments:

  1. 前面果句,你講到彷如得獎歌手講野甘?

    ReplyDelete
  2. 因爲我望她拿獎也等了六年,身同感受呀嘛!

    ReplyDelete
  3. 恭喜赛~

    but i hope eason got the prize lo..
    but leo also not bad la :)

    爱得太迟那年应该拿咯~

    ReplyDelete
  4. 哈哈哈哈哈哈哈哈....

    ReplyDelete
  5. 沈伊:哎喲,你真係完全脫節啦!

    潇洒走一回(少俊) :很開心不再是他們兩個拿,是時候換人來點新鮮感,看了六年已經很悶了。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。